تعطیلات تابستانی

سلام.ما اومدیم با کلی عکس که ممکنه از حوصله خارج بشه.شروع تعطیلات تابستان رو با سفر دو روزه به چادگان شروع کردیم..بعد ازظهر چهارشنبه 14 خرداد ویلا رو تحویل گرفتیم.به محض ورود بچه ها طبق برنامه از قبل برنامه ریزی شده با تفنگ های آبپاش یه بازی حسابی کردند.

بعد از یه بازی حسابی چادر رو برپا کردند.توی چادر بازی های فکریشون رو انجام دادن،شام خوردن،با یه چراغ قوه کتاب داستان خوندند.علیرغم اینکه اون شب هوا خیلی سرد بود ولی اصرار کردن شب رو تو چادر بخوابند.خوابیدند ولی نزدیکی های صبح  از خواب بیدار شدن.

صبح بعد از خوردن صبحانه در یک حرکت ورزشکارانه تا کنار آب پیاده رفتیم.توی راه برگشتن با دیدن شیلنگ آبپاش خودشون رو خیس کردند وبعد هم سر از پیست کارتینگ درآوردند.

بعد از خوردن ناهار و استراحت بعدازظهر راهی پیست دوچرخه سواری شدیم و همگی دوچرخه سواری کردیم.اکسبژن خالص، طبیعت بی نظیر و لذت دوچرخه سواری جای همگی خالی..

همه این برنامه ها رو توی یه روز داشتیم عجب آدمهای اکتیوی بودیم نه..از خود راضی

ولی بجاش روز دوم فعالیت زیادی نداشتیم چون ظهر باید ویلا رو تحویل می دادیم .بعد از خوردن ناهار و تحویل ویلا به سمت قسمت هیجان انگیزترین قسمت سفر راه افتادیم.اسلیپ وی و نردبان لغزان..من که تحمل هیجان رو ندارم فقط نظاره گر بودم.یکی از بچه ها چند لحظه قبل از شروع انصرف داد.

این هم بعد از یک عبور هیجان انگیز از نردبان لغزان بر فراز رودخانه به همراه بابا

بعد از این تجربه هیجان انگیز راهی خانه شدیم..اما وسط راه دیدیم هنوز نیمی از روز باقی مونده و حیف از آخرین ساعات تعطیلات استفداه نکنیم بخاطر همین در مسیر برگشت به مزرعه یکی از دوستان سر زدیم..میوه چیدیم و نشسته پای درخت خوردیم و بچه ها با اره و چوب ساعتی سرگرم شدن...عجب لذتی میبردن از اره کردن چوب..نوبتی چوب بریدن که انگار مشغول  پرتاب سفینه هستند..

سفر کوتاه و لذت بخشی بود...

چون هنوز کلاسهای مدرسه شروع نشده صبح ها تماشای تلویزیون و بازی با تبلت از مهمترین برنامه هاست...عصرها هم اگه حوصله و  وقتی مامان داشته باشه بازی در پارک..

جمعه 23 خرداد من و پارسا با دوستانمون با تور به کوهرنگ رفتیم.بابا بخاطر کارش نتونست همراهمون بیاد.اول به تونل کوهرنگ رفتیم..بعد هم آبشار شیخ علیخان.قرار بود غار یخی هم بریم که مسیر پر پیچ و خمی داشت نشد بریم...

تونل کوهرنگ

تونل کوهرنگ..

تجربه مشک زدن...

آبشار شیخ علیخان کوهرنگ

دوشنبه 26خرداد با ریحانه جون و عمید و عماد توی پارک غدیر قرار گذاشتیم که همزمان شده بود با جشنواره بازی و اسباب بازی.دوستیهای بچه ها اینقدر بی ریا و صمیمانه است که در همون مدت کوتاه جوری با هم بازی میکردن که انگار سالهاست که همدیگه رو میشناسند..البته مامان ها هم دست کمی از بچه ها نداشتند..لبخند

عمید و پارسا

و آب بازی پایانی...

خرداد ماه که با خوشی و سلامتی به پایان رسید انشالله بقیه تابستان هم به همین روال بگذره..

شهرزاد مامان حسین

می بینم که حسابی به گل پسری خوش گذشته. چقدر خوبه که بچه ها شاد باشن و خوش بگذرونن. سلام وحیده جان. شاد باشی و همیشه سلامت.

هنرمند

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند ستایش کردم ، گفتند خرافات است عاشق شدم ، گفتند دروغ است گریستم ، گفتند بهانه است خندیدم ، گفتند دیوانه است دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم ! سلام و درود فراوان[گل]

مامان ابوالفضل

سلام وبلاگ جالبی دارید مخصوصا عکسهایی که گذاشتیداز پسرتون لطفا به وب ما سر بزنید و نظرتون رو بگید ما شما رو لینک دادیم شما هم اگه دوست داشتید لینک بدید در ضمن مکان بعضی از عکسهامون مشترک هست[گل]ما هم ساکن اصفهان هستیم شاد باشید

سلام وب جالبی دارید ما شما رو لینک دادیم تمایل داشتید سر بزنید و ما رو لینک بدیدما هم ساکن اصفهان هستیم شاد باشید[گل]

مانا (مامان ویانا)

سلام مامان وحیده. روز و ماه و سال تولد پسر خوشگل شما با دختر من یکیه و من از طرفدارای پر و پا قرص وبلاگشم. امروز دیدم که از یکی از عکسهای پارسا در سایت تابناک استفاده شده (احتمالن بدون اجازه). من براتون ایمیل هم فرستادم. لطفن کنترل کنید و اگر نیاز به اقدام خاصی هست انجامش بدین. http://www.tabnak.ir/fa/news/415778/%DA%86%D9%87-%D9%83%D8%B3%D9%8A-%D9%BE%D9%8A%DA%AF%D9%8A%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%83%D9%88%D8%AF%D9%83-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

سارا

سلام مامان وحيده جون. خيلي وبلاگ جالب داريد. من چون يك پسر كلاس سوم هم سن پارسا جان دارم هميشه پيگير مطالبتون هستم. امروز تو تابناك تو يكي از خبرهاش از عكس پارسا فكر كنم استفاده كرده. چون خبر خوبي نبوده و مربوط به فوت يك بچه است اگر بدون اجازه از عكس استفاده كردند اشتباهه ! شايدم اشتباه كردم .. خودتون تشخيص بديد. http://www.tabnak.ir/fa/news/415778/%DA%86%D9%87-%D9%83%D8%B3%D9%8A-%D9%BE%D9%8A%DA%AF%D9%8A%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%83%D9%88%D8%AF%D9%83-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

مامان ابوالفضل

سلام ممنون که سر زدید بله پسرامون هم سن هستند ما هم شما رو به لیست دوستان اضافه می کنیم [گل][قلب]